Umursamaz Sözler ve Mesajlar

Sayfa İçeriği: Umursamamak İle İlgili Sözler, Umursanmamak İle ilgili Sözler, Sevgiliye Umursamaz Sözler, Dosta Arkadaşa Umursamaz Sözler, Umursamaz Sözler Tumblr, Umursamaz Sözler Facebook, Umursamaz Ünlü Sözleri, Takmayan Sözler,  Kısa Uzun Anlamlı Özlü Umursamaz Kapak Sözler, Çokta Tın Çokta Fifi laflar-Sözler.


Unutamıyorsan umursama; çünkü hayat değil, sen hayatı üzmelisin. İşte bu yüzden altını çizdiklerinin bazen üstünü çizmelisin!..

Bu saatten sonra her şeyi 'boş verdim'. Boş verdiklerim arasına sen de hoş geldin...

Teflon tava gibiyim. Kimse için yanmam. Kimseye de yapışmam.

Benimle sorun mu yaşıyorsun? Sorun yaz boşluk bırak o boşluktan kendini at. Çünkü umrumda değilsin!

Ben hiç bir zaman dünyayı umursamadan hayatın tadını çıkarabilen rahat bir insan olamadım. O yürek yok bende.

Aslında ben umursamaz değilim. Sadece sen umrumda olmayı beceremiyorsun, o kadar!

Unutamasanda umursama. Çünkü biri için üzülmene değmez hayat. Zamanında altını çizdiklerinin üstünü çizeceksin bazen hayata inat.

Bak biliyorsun, bir derdin sıkıntın olursa umrumda değil, yok ol!

Ben bir insanı hayatımdan sildiğim zaman, neden sildiğimi de unuturum. Bu da benim serbest umursamaz stilim!

Ben artık uyumlu olmayı bıraktım, canı isteyen bana uysun!

Güneş olsam sırf sen ısınma diye sönerim. 7 milyar insanda umrumda olmaz!

Umursamaz biri değilim, umursamıyormuş gibi yapmayı öğrendim.

Umursama… Çünkü çoğu şeyi umursanmak için yapıyorlar.

Büyüttüğün kadar büyük olmadığını umursamayı kestiğinde göreceksin.

Karşımdakini bi yere kadar hoş görüyorum, bir yerden sonra hiç görmüyorum. Çok ta iyi yapıyorum!

O kadar çok umursamadıklarım var ki; hepsini kafama bi taksam, seri katil olurum.

Her şeyi boş verecek kadar çok şey yaşadığında her şeyi boş vermek tek seçeneğin oluyor.

Unuttuklarım olacaktır elbet. Asıl önemli olan umursamadıklarım, adsız sıfatsız orada öylece bıraktıklarım!

Aramayacaksın kimseyi, olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; ne aklında olacak ne de umrunda.

Hayattaki en güzel terapi 'boşveeeeer' diyebilmek, hem harika hissettiriyor, hem de bedava.

Az önce umruma da sordum, onda da değilmişsin!

En büyük intikam. Umursamamaktır...

Umursamadım, güldüm geçtim. En büyük zaferimdi.

Unutamasanda umursama. Çünkü biri için üzülmene değmez hayat. Zamanında altını çizdiklerinin üstünü çizeceksin bazen hayata inat.

Haddinden fazla mutluyum. Tüm yollar senin. Gidebilirsin...

Umursamaz biri değilim, umursamıyormuş gibi yapmayı öğrendim.

Hayat keşkelerden ibaretse; neyselerden devam et. Baktın oda olmuyor boş ver ve seyret.

Melek de benim şeytan da. Hangisi sana uyarsa!

Umursamaz Kitap/Yazar Sözleri

Sen hayatı umursamazsan o sana umursatır… Eddi Anter

Unutamıyorsan umursama; çünkü hayat değil, sen hayatı üzmelisin. İşte bu yüzden altını çizdiklerinin bazen üstünü çizmelisin!..Bob Dylan

Hayatta hiçbir şey senden önemli değil… John Cresswell Parkin

Şimdi bakıyorum da, umursamaz kalabalıklarda metruk bir yalnızlık yaşıyor neslim… Aşka Veda-Can Dündar

Arzu etmek yaşamın yarısıdır; umursamazlık ise ölümün yarısıdır…Halil Cibran

Umursamıyor olmam anlamadığım anlamına gelmez… Bart Simpson

En iyi zihinsel özgürlüklerden biri başkalarının sizin hakkınızda ne düşündüğünü gerçekten hiç umursamamaktır… Zooey Claire Deschanel

Yüce gönüllülük yüce gönüllülüğü, umursamazlık umursamazlığı ve aşağılama da aşağılamayı doğurur. Özgür varlıkların anayasası böyledir ve ben de başka bir anayasa tanımıyorum… Doğu’dan Uzakta-Amin Maalouf

Yine gülsem diyorum hayatın en ciddi yanına. Umursamadan sersem umutlarımı ki umudum olsa! Unuttuğum olsa!.. Kahraman Tazeoğlu

Kişisel bir tavır olarak alma. Hayatın sahte olduğunu öğrendikten sonra, Sadece seni değil kimseyi umursamıyorum. hepsi bu!.. Gabriel Garcia Marquez

Anladım ki insanlar: Susanı korkak. Görmezden geleni aptal. Affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar… Oysa ki; biz istediğimiz kadar hayatımızdalar. Göz yumduğumuz kadar dürüstler ve sustuğumuz kadar insanlar..! Şems-i Tebrizi

Biraz umursamaz olmak lazım. Bayağı umursamaz olmak lazım. Hem senden değerli ne var ki? Umursadığın kadar yıpranıyorsun. Değer verdiğin kadar kazık yiyorsun. İyi geceler dediğimde, “sana da” diyen insanla işim olmaz mesela. O da iyi geceler diyecek. Diğer türlü çok basit oluyor, neyse rüyama gel de, biraz daha seveyim seni, çok özledim, aramızda kalsın. Gitmeyi biliyorsan, dönmeyi de öğren. Olmadı kursa yazıl ama bir şekilde dön. Hiç mi dönemiyorsun? Bari kendi etrafında dön, belki bende bulamadığın huzuru orada bulursun… Soğuk Kahve-Ahmet Batman
Pin It

0 yorum:

Yorum Gönder